Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Στις καλοκαιρινές μας μονοήμερες εξορμήσεις αλλά και στις διακοπές ένα μαγιό, μια πετσέτα, ένα καπέλο, γυαλιά ηλίου και το αντηλιακό μας είναι αρκετά για να απολαύσουμε ένα ωραίο μπανάκι στην θάλασσα !!!

Τι μπορεί όμως να χαλάσει τις διακοπές μας και να τις κάνει να μοιάζουν με εφιάλτη;

Να χαλάσει το μαγιό μας και να μην έχουμε δεύτερο μαγιό μαζί μας;

Να σπάσουν τα γυαλιά ηλίου;

Θα μπορούσαν οι δύο παραπάνω λόγοι να μας κάνουν να σταματήσουμε τις διακοπές μας; Φυσικά και όχι γιατί και χωρίς γυαλιά θα αντέξουμε (έχουμε το καπέλο "κιόσκι" μην το ξεχνάμε..) αλλά και το μαγιό αναπληρώνεται εύκολα κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά !!!

Το πρόβλημα είναι εάν δεν έχουμε μαζί μας το σωστό αντηλιακό... απο την λαχτάρα να απολαύσουμε την θάλασσα, το κολύμπι, τα θαλάσσια σπορ, τις ρακέτες κα.. σίγουρα θα καούμε με το λάθος αντηλιακό !!!

Αυτό ήτανε...

Τέλος τα γέλια, τέλος η ηλιοθεραπεία, τέλος οι καθημερινές στιγμές...και να ήτανε μόνο αυτό;;;

Η επιδερμίδα μας θα μοιάζει με πέτσα απο ξεροψημένο κοτόπουλο και το φυσικό κολλαγόνο της θα έχει ολοσχερώς καταστραφεί .. τι πετύχαμε;;;

Ξοδέψαμε χρήματα για ένα αντηλιακό με χημικά συστατικά και χημικά αντηλιακά φίλτρα, επιβαρύναμε για ακόμη μια φορά την επιδερμίδα μας με επιβλαβείς ουσίες, καήκαμε στον ήλιο με αποτέλεσμα να μην μπορούμε ούτε να ακουμπήσουμε σε πλάτη καρέκλας, δημιουργήθηκαν δερματικές αλλοιώσεις, χαλάσαμε τις διακοπές μας αλλά και την επιδερμίδα μας..

Με αποτέλεσμα...

Να ξοδέψουμε τα πενταπλάσια χρήματα σε ιατρική επίσκεψη και άλλα τόσα σε φαρμακευτικά προϊόντα για να απαλλαγούμε απο τους πόνους, το τσούξιμο και τα εγκαύματα !!!

Η ΛΥΣΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ;;;

Εδώ ξεκινάει η Ιστορία του Αντηλιακού Βουτύρου Νο 5

Οι ιστορίες βασικά και τα γεγονότα που έχουν συμβεί είναι πάμπολλα !!!

Θα σας πω όμως την ιστορία της Στέλλας. Η Στέλλα είναι μια πολύ καλή μου φίλη απο το Λύκειο με την οποία έχουμε διατηρήσει την φιλία μας απο τότε..

Πριν περίπου 10 χρόνια είχαμε πάει τα δυό μας διακοπές στην Χαλκιδική. Ήμασταν τόσο ενθουσιασμένες που θα κάναμε διακοπές για 10 ολόκληρες ημέρες σε ένα πολύ γνωστό κάμπινγκ της Χαλκιδικής !!!

Φτιάξαμε τις βαλίτσες μας, πήραμε σχεδόν όλο το σπίτι μαζί μας...χαχαχα και ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας. Φτάσαμε αργά το απόγευμα, τακτοποιήσαμε τα πράγματα μας και πήγαμε για βραδινό μπανάκι γιατί είχαμε λουστεί στον ιδρώτα απο την συναρμολόγηση της σκηνής.

Το παρατσούκλι της Στέλλας που της το είχαν βγάλει όσο ήμασταν στο Λύκειο είναι "Λώρα" απο το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι (φαντάζομαι ότι την ξέρετε την σειρά..) και ο λόγος είναι γιατί εκ γενετής έχει κόκκινα μαλλιά, φακίδες και πολύ λευκή επιδερμίδα.. την επόμενη ημέρα που πήγαμε στην παραλία και απο την χαρά μας να μαυρίσουμε στο άψε σβήσε ώστε το βράδυ να βγούμε για ποτάκι μαυρισμένες κάτσαμε επί ώρες στον ήλιο φορώντας εγώ το αντηλιακό βούτυρο Νο 5 (που είχα παρασκευάσει δοκιμαστικά και για πρώτη φορά λίγες ημέρες νωρίτερα) και η Στέλλα φόρεσε το αντηλιακό που είχε μόλις αγοράσει απο το σούπερ μάρκετ του κάμπινγκ με μεγάλο δείκτη προστασίας 50 βαθμών..

Σε αυτό το σημείο είναι πάντα που την πατάμε όλοι... νομίζουμε ότι όσο πιο μεγάλο δείκτη έχει το αντηλιακό τόσο περισσότερη προστασία θα μας παρέχει... κάτι που είναι μύθος!!! Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η συχνότητα.. δηλαδή το πόσο συχνά βάζουμε αντηλιακό και βέβαια να μην έχει ισχυρά χημικά αντηλιακά φίλτρα γιατί δημιουργούν μια μεμβράνη στην επιδερμίδα, η οποία μεμβράνη προκαλεί τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου να "χτυπήσουν" την επιδερμίδα ακόμη πιο δυνατά με αποτέλεσμα να καούμε και να δημιουργηθούν δερματικές αλλοιώσεις και αποχρώσεις !

Δεν προσπάθησα να την πείσω να δοκιμάσει το δικό μου βούτυρο γιατί δεν ήμουνα και σίγουρη ότι θα έχει αποτελέσματα. Ήτανε πρόκληση για εμένα να δω εάν το αντηλιακό που παρασκεύασα για πρώτη φορά θα έχει ικανοποιητικά αποτελέσματα σε εμένα !