Εξαιρετικο προιον!!! Το βαζω τουλαχιστον 2 φορες την ημερα!! Φυσικο και τελειο για το λιπαρο μου προσωπο!!
Μου αρεσει πολυ που ειναι ορος και τον βαζω οχι μονο κατω απο τα ματια αλλα και πανω απο τα φρυδια μου που εχω ρυτιδες. Απλωνεται χωρις να αφηνει ιχνος λιπαροτητας.
Την δοκίμασα, είναι πολύ καλή στην τοποθέτηση, ευελπιστώ να δω και πολύ καλά αποτελέσματα!
Υπέροχο, ελαφρύ και αναζωογονητικό!! Προετοιμάζει το δέρμα για να δεχτεί τα επόμενα βήματα περιποίησης.
Πραγματικά αγνά και καθαρά προϊόντα!
Μπράβο σας! ❤️

























































